Mon cœur encore tendre et novice, Ne connaissait pas la noirceur, De la vie en cueillant les fleurs, Je n’en sentais pas les épines, Et mes caresses enfantines Étaient pures et sans aigreurs.
Va pour Andreï, mais pas trop de bêtises hein! Il a pas intérêt à te faire trop mal!
Nerval
Mon cœur encore tendre et novice, Ne connaissait pas la noirceur, De la vie en cueillant les fleurs, Je n’en sentais pas les épines, Et mes caresses enfantines Étaient pures et sans aigreurs.
Maison/Métier : Serveuse à l'auberge des trois balais Célébrité : Kirsten Zellers Pseudo : Emi. Âge : 26 Parchemins : 888 Gallions : 641 Date d'inscription : 26/06/2017
Mar 9 Jan - 21:32
Ah bah ça... Mais les cons ont les aimes ->
Mdr parait que t'es pas la seule à vouloir Eli avec Tam
Toujours Dimka ? ça va tu te lasse pas ? xD
I still remember how it all changed
There was a time, I used to look into my father's eyes.In a happy home, I was a Queen I had a gold throne. Those days are gone, now the memories are on the wall. I hear the sounds from the places where I was born
I'm trying, i'm trying, to let you know just how much you mean to me. And after all the things we put each other through and i would drive on to the end with you. A liquor store or two keeps the gas tank full and i feel like there's nothing left to do but prove myself to you and we'll keep it running until the end of everything. (by endlesslove)
Oh my lover, my lover, my love, we can never go back, we can only do our best to recreate. Don't turn over, turn over the page, we should rip it straight out, then let's try our very best to fake it.
Oh my lover, my lover, my love, we can never go back, we can only do our best to recreate. Don't turn over, turn over the page, we should rip it straight out, then let's try our very best to fake it.
Maison/Métier : Serdaigle, deuxième année de GISIS en Zoomagie, préfète & membre des clubs d'astronomie et du 2ACM Célébrité : Lily Collins Pseudo : Barling Âge : 25 Parchemins : 3161 Gallions : 3195 Date d'inscription : 12/10/2016